Prekes galite grąžinti per 14 darbo dienų nuo jų pristatymo datos.

Grąžinant prekes, pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Šios išlaidos padengiamos tik tuo atveju, jeigu prekė yra su gamintojo defektu.

Grąžinamos prekės turi būti su originaliomis etiketėmis, nenaudotos, nesugadintos ir nesuteptos.

Išsiuntę grąžinamą prekę (-es), tą pačią dieną praneškite apie tai mums el. paštu info@gobele.lt.
Pinigai bus grąžinti per 1-2 darbo dienas, po to, kai gausime grąžinamas prekes.

Kaip grąžinti/keisti prekę:

  1. Klientas pateikia prašymą dėl prekės grąžinimo el. paštu: info@gobele.lt.
  2. Klientas atsiunčia norimą grąžinti prekę mūsų nurodytu adresu.
  3. Jeigu grąžintos prekės būklė atitinka taisyklėse nurodytas sąlygas, į jūsų sąskaitą bus pervesti pinigai, kuriuos sumokėjote už prekę. Jeigu yra sutarta grąžintą prekę pakeisti kita preke, klientui išsiunčiama jo naujai pasirinkta prekė. Pristatymo išlaidas padengia pats klientas, jeigu prekė nebuvo grąžinta, dėl gamybinio defekto.

Prekių grąžinimo teisė įgyvendinama vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones”, taisyklėmis.

Dėl prekių grąžinimo ar keitimo kreipkitės el. pašto adresu info@gobele.lt arba telefonu +370 678 77379.